Jumaat, 9 Disember 2011

10 sebab aku syg Si Dia :)

ASSALAMMUALAIKUM!!
SELAMAT SEJAHTERA!

eyh korg sihat x...??
dh mkn....dh minum....??
syok r korg,aku mkn kerepek jer smbil berblogging urm....
x bpe sihat lak tuh,baik hati x..??cer korg amek dmm aku nie huhuhhu
joke je larh ish korg nie pun....
nak citer sal my hubby leyh x???
mesti korg jemu kan,it's okay kalo korg jemu hahahaha...
sbb sepanjang aku couple dgn ex-2 sblm nie(bnyk nyer ex aku kan)
aku jarang story kt fb mahupun blog...
tp dgn dye entahlarh,sbb perangai dye kowt....
org kata 'bercinta dgn org lain,kahwin dgn org lain'
sometimes aku tkut benda tuh jadi kat aku...
hopefully x jadi larh kt aku....
why aku sygg dye..???
aku xkata dye segala2nya dlm hidup aku...
sbb aku tau cinta kepada manusia hanya sementara je kan...
Dia yg kekal abadi..
betul kan...?tp aku bgi sbb2 npe aku syg dye lebih drpd budak lekai yg lain :P
nk tau...???

Sebab2-nyer :-
1-dia cukup sabar dgn aku....dye tau aku kuat merajuk tp dye x pernah letih layan aku..
2-dia satu2nyer lelaki yg mampu buat aku tersenyum wlupun aku tgh sedih+menangis hihihi
3-dia syg aku sbb diri aku sendiri,jadi aku tak perlu jdi org lain untuk nmpk hebat di mata dye kan
4-dye xsuka tunjuk perasaan cemburu dye dpn org lain lbh2 lgi dpn gf,tp kita dpt rasa cmburu dye...
5-dia cukup jujur dan jenis yg ckp terus je x de belok2 hahah kalo ad belok mmg bkn dye :P
6-mungkin sbb org kata muka ktorg sme kowt,first time nie..tang mane yg sme tuh ?? :P
7-dye jenis yg terlalu larh friendly hahaha itu yg aku suka cpt sesuaikan diri
8-dye tmpt untuk aku perang mulut,akal n minda aku  hahahah
9-dye buat aku rasa selamat bila kt sisi dye....:)
10-yg nie buat aku lgi2 syg dye...smlm dye x tdo lena sbb dye tkut aku msg dye...aku sakit smlm :(
dye btol2 buat aku terharu,aku rasa bersalah..tp dye kata"it's okay" itu jer perkataan yg kuar kt mulut dye...

p/s: thanks syg sbb xpernah jemu untuk menyayangi sye...jgn tinggalkan sye k..? sentiasa dgn sye tau..:)
iloveyou





0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal