Ahad, 4 Mac 2012

Bahagianya Mereka Berdua...Terasa ingin menjadi seperti mereka :")

ASSALAMMUALAIKUM!
SELAMAT SEJAHTERA! :)

hye korang...lama rasanya tak update blog kan...?
rasa2 macam dekat 2 minggu gak lah huhuhuhuh...
sebenarnya aku cemburu dengan mereka....
why?
sebab bercinta selepas nikah....
oh seriously aku ingin menjadi seperti mereka....
bukan aku tak bahagia dengan hubungan sekarang....
cuma aku harap hubungan aku diberkati Allah...
iaitu ikatan perkahwinan....
yer memang betul aku terlalu muda untuk berkahwin.....tpi lebih baik berkahwin sekarang untuk mengelakkan 
kemaksiatan...
aku ingin terus-terusan berada di jalan Allah....
aku takut bila mana aku makin lama meneruskan ikatan yang tak diberkati ini....
hubungan aku dimurkai Allah....
hurm...doakan aku sentiasa menjadi hamba yang taat akan perintah Allah...:'D
eyh chopppppp! aku cakap pasal siapa tadi...???
nak tahu?meyh sini....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ha kenal diorang tak?
mesti kenal kan...ALLY <3 FARAH LEE
muka diorang seiras....seiras sangat...
mungkin sudah tertulis ini adalah jodoh mereka berdua...
tak sia2 Ally meneruskan bujangnya....
memang wanita yang melengkapkan kehidupan hari2nya adalah yang terbaik insya'allah....
aku memang minat Ally sejak dulu lagi...
n now aku mula meminati Farah pulak :D
moga mereka menjadi contoh kepada remaja2 pada masa kini...
dan berharap agar mereka menjadi pasangan yang bahagia hingga ke akhir hayat seterusnya ke syurga 
Amin :)

dan aku berharap aku jua bakal menjejaki jejak mereka :D


2 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

hanah berkata...

sooo jelous! cinta sblm kahwin best tp cinta slps kahwin, lagi best! :)

siti berkata...

@hanah jealous kan..??best sngt huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal