Sabtu, 29 Oktober 2011

saya tau siapa yang layak untuk awak...........



wah title aku dahsyat kan???
ngeeee sjew je wt entry cm tuh hihihi
apa yg aku merepek kt atas tuh kan??
hhahahaa...
meh sini aku terangkan meaning of the title tuh k?
hahahaha
saya tau siapa layak untuk awak......
selepas sye xde nanti...
wah sedeyhnyer kan hihihihi
yup..
aku nak ckp nie...
aku tau siapa yg lebih layak gantikan tmpt aku kt sisi dia...
bila aku xde lgi...
wuit! asal nan aku ttbe ckp cm nie...??
dun worry be happy ok..:)
i'm okayyyy...
sjew nk ckp cm tuh...
kita bkn tau ajal kita...jodoh kita kan....???
so sjew je ckp cm nie..
get ready huhuhuhu
mengingati mati adalah HARUS  btol kan?
sebelum ku akhiri entry ini....
ada sket kte2..
if ALLAH give me just one day to live,
i will be with you for,
23 hours n the next one hour,
 i will search a person who will care for u after me =')



0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal