Rabu, 5 Oktober 2011

Pertukaran budaya Ina Ibaraki High School-Smk KD 10

hye u olss...
hari isnin lepas bersamaan 3oct 2011...
sekolah aku ada pertukaran budaya...
dgn sekolah jepun...
msuk nie dh 2 tahun dh..:)
seronok sngt2...
comel+cute2 dorg nie...
now nk cter pengalaman aku dgn korg..:)


actually ada 5 acara....
n tiap org(180 student) terbahagi kpd 5 group...
1-traditonal outdoor..
2-arabic lesson..
3-bahasa melayu..
4-art attack
5-science experiment
so aku terpilih dlm group pertama...
dgn dinie jer..
sbb bell,tiera n mazlin dpr group 4...


ktorg dh lme nantikan jepun nie..
so spe2 yg msuk group 2,3,4,n 5 dorg pkai bju krung n melayu..
yg group pertama kena pkai bju sukan...
agak jelesz sbb dorg pkai lawa2...
b4 dorg smpi pose dlu..:D




seronok gak r...
dkt kul 9.00pg bru jepun nie smpi..
humanggg aiii muka dorg xmcm jepun...
mcm org cina pun...
comel2 jerk hahahah....
buddy suresh n hasan..

buddy aku(kiri) n dinie
comel x???
hehehehe...
mcm2 aktiviti yg ktorg jalankan...
tarik upih..

bowling kelapa...

act,susah gler nk comunicate nan dorg...
coz dorg pndi bhsa jepun jerk...
bi pun sket2...
so aku try gak ckp nan dorg...
seronok weyh!
rindu gler kt buddy aku AYAKA..<3
mcm mane larh dye skang kan...??
ngeee..hope kenangan nie menjadi memori indah dlm hidup aku...




ayaka...
i miss you so much!!! 
nice to meet you..
n nice to be your friend...:)






0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal