Isnin, 31 Oktober 2011

Lenggok suara Budak nie buat aku rindu Arwah.......





wuit...mesti korg pelik kan..?
apa kne-mengena dua2 lgu nie dgn title aku...
n spe arwah tuh kan??
korg dgr lenggok suara bdk tuh nyayi...
sme x cm lenggok suara arwah achik..??
kalau korg peminat Spin confirm korg perasan...
untuk pengetahuan korg...
Budak tuh sebenarnyer adik bongsu arwah achik....
aku bru tau...nama dye Tajul...
berbakat kan..?
suara dia saling x tumpah mcm arwah achik....
suara dia wt aku rindu arwah..
walaupun aku hanya peminat dye jer...
tp xbole hilang perasaan rindu nie..
sbb aku minat spin sejak kecik g..
spin satu2nyer band yg paling besz bg aku...
so apa pun yg t'jadi arwah ttp xde kan...??
so kita doakan adik Tajul terus maju...
n kita doakan arwah Achik selamat disisi-NYA...
amin2 ya rabbal alamin...

al fatihah =')


0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal