Khamis, 27 Oktober 2011

Maafkan Saya :(




saya jahatkan awak...
saya selalu sakitkan hati awak..
saya selalu wat awak risau pasal saya..
saya nie ego kan awak...
saya tak pernah bersikap matang dengan awak...
saya nie mengada-ngada kan awak...
saya nie emosi kan awak..
senang cter saya mmg jahat..:(

tapi awak...
xpernah pun marah saya..
awak x pernah pun benci saya..
awak tetap sabar dengan saya...
awak tahan dengan sikap saya..:(
awak tak pernah pun tunjuk emosi awak..
awak sentiasa nak ada kt sisi saya..
saya nie tak memahami awak kan sayang..??

walau apa pun terjadi saya nk awak tahu...
yang saya
Sayang awak sangat2!!
thanks sebab sentiasa faham saya!!

I'll be loving you Forever :')
again i'm so sorry....:(

0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal