Sabtu, 25 Mei 2013

Thanks to Cik Amal ;)

ASSALAMMUALAIKUM!
SELAMAT SEJAHTERA!!

Apa khabar sahabat blogger sekalian?Alhamdulilah,syukur kehadrat Allah,kita masih dipertemukan pada hari ini ;) Siti tgh excited ni,sbb blog siti dh berubah wajah! Suka tak suka tak?? Haruslah suka,kalau tak suka pergi main jauh jauh shuh shuh hahahaha

Relaks relaks jgn mrah Siti gurau je tadi.Wink wink. Okay,nampak tk header Siti dh bertukar?dgr tak lagu siti dh berubah?dgr tk dgr tk? Ha,kita patut bg ucapan  Tahniah dan terima kasih kepada Cik Amal   
kerana berjaya me"renovate"kan blog Siti yg serba serbi daif ni haha.

Ayatku,sangat poyo dah gediks hahaha.Takpe takpe,yang penting Siti nk berterima kasih sgt2 dkt Cik Amal.Siti sangat suka dgn blog baru Siti ni hehe.Okay thanks for reading.

sayacikamal.blogspot.com

Thanks my kwn2 blogger hehe

2 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

||aLeaSaRa|| berkata...

hye siti wah tahniah mmg cute je...background utk sidebar widget tu pastel blue lace...cantik jelesnya ngeee ^^

dah cantik blog,jgn lupa update n3 laju2 tau he3...

siti berkata...

@||aLeaSaRa|| hahah itu semua jasa cik amal.Siti cuma tmbah cbox,lgu je hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal