Rabu, 30 Mei 2012

New Header ! :)

ASSALAMMUALAIKUM!
SELAMAT SEJAHTERA! :)

hai peeps...how are you today...??harap2 korang semua berada dalam keadaan yang sihat walafiat..
harinie rasa happy sangat2..aku happy pun nak bagi tahu korang kan?haha haruslah berkongsi..
yang gembira kita kongsi yang luka kita pendam :)...ok2 takyah nak mengedik citer panjang2....
hihihhi apa yang membuatkan aku gembira nie...?

ala korang tak perasaan lagi ker kt blog aku nie...?
cer tgk kt header aku...ha tuh lah dye yg buat aku happy...
header tuh aku buat pagi tadi,sangat lama untuk siapkan....
ala nie ha header aku  :-
nielah hasilnya -,-
biasalah aku bukan tangan seni atau pkar dalam edit2 blog or everything....
yang doodle tuh sume aku amek daripada FizGraphic...

korang nak jugak? pergilah follow dia dan dia sentiasa ada design baru untuk doodle dye...
tutorial pun ada gak....
aku amek freebies dia pun ada 3 sbb iaitu:
1-doodle yang dibuat sangat2 cute...
2-aku xpandai nak buat doodle + nak buang background blkng mmg x pandai...
3-bila takjadi nak buang bckground,apalgi aku jadi malas lah hihihi :P

so dah faham sekarang kan?kenapa aku wat header guna doodle fizgraphic???
yeay good girl/boy hahhha...
again aku merepek lagi heeee sorry if korang rasa header aku nampak lagi berserabut daripada dulu...
aku akan perbaiki blog aku sedikit demi sedikit...
to FizGraphic...thanks sbb bg freebies...moga dimurahkan rezeki ^_^v

0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal