Rabu, 2 November 2011

kalau aku boleh peluk kau sekarang nie...


weyh,kalau aku boleh peluk kau sekarang nie aku dah peluk dah kau..
boring kot kau dah tak ada...
aku tak dapat nak lepak2 kat rumah kau lagi....
jalan-jalan dengan kau lagi...
serius dowh aku rindu kt kau...
nak jer aku peluk kau sekarang nie...
kongsi2 cerita...
gelak2 sme2...
lepak2 sme2...
marah2 sme2....
nagis pun sme2...
tapi kau dh pindah jauh,jauh sanagat sampai aku tak dapat peluk kau lagi...
bila larh kita dapat jumpa lagi yea Faz D Fhew
sumpah aku rindu kau...
tp aku dalam proses pujuk mak aku nie..
nak jumpa kau kt Perak..
kau tunggu aku tau weyh????
t aku dtg!!!!!





0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal