Khamis, 14 Mac 2013

Happy Birthday Dear (Nor Athirah Ahmad)

ASSALAMMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA! :)

Morning world! Alhamdulilah Today i woke up! i'm alive and i'm healthy.Subahanallah,bersar nikmat Allah itu,kita masih diberi peluang untuk melakukan ibadah yang sewajibnya kita buat di dunia ini.Begitu juga dengan sahabat ct yang sudah pun berumur 18 tahun secara rasminya pada hari ini.Alhamdulilah,cepatnya masa berlalu kan?

 Terasa mcm baru semalam kami berjabat tangan dan berkenalan antara satu sama lain.Subahanallah,sudah 3 tahun kami menjadi sahabat.Walaupun ada masanya kami bergaduh,dan bermasam muka,namun itu tidak menghalang kami untuk terus menjaga baik hubungan kami ini.In shaa Allah,firstly ct nk mohon maaf dekat tiera andai tiera terasa banyak dengan ct sepanjang kita berkawan (actually kami menggunakan kau & aku,tpi tkpe halal ye) .Let me introduce her :) Her name is Nor Athirah Ahmad.Tinggal dekat kota damansara dengan keluarganya.Anak sulung.Peramah dan suka gelak.Nak kenal dengan dia lgi?? pergi dekat fb dia :P of course sekarang umur dia 18 tahun.Jom kita tengok muka dia hehehehe.

Tadaaaa inilah birthday girl yang ct cakap  kan tu.So.what do you think?She's cute right??Hmm of course.My bff kan :P Today is her birthday.So,jom kita wish! :D

Happy Birthday babe,Maybe aku tak ada hadiah yang baik untuk kau,aku hanya mampu memberikan kau sepotong doa.Aku doakan kau panjang umur,dimurahkan rezeki,menjadi muslimah yang sejati,menjadi anak yang solehah untuk mama dan baba kau.Moga kau sentiasa sukses dalam hidup,moga kau memperoleh result yang cemerlang.Haha berapa banyak moga daaa.And enjoy your day.Aku sentiasa akan ingat kau dalam hidup aku.Sweet eighteen babe.Moga Allah merahmati hidup kau dunia dan akhirat. :D


0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal