Ahad, 19 Februari 2012

Maaf Aku Tak Boleh Jadi Kawan Yang Sempurna buat Kau....

ASALAMMUALAIKUM!
SELAMAT SEJAHTERA! :)

hai...terasa lama tak update blog kan...??
aku busy dgn kerja sekolah yang cikgu bagi....
yelah super berlambak kowt -,-
takpe aku paham...ini untuk kebaikan aku masa SPM nanti....
hahahahah budak Spm...bangga sket >,<.....

act,bukan kerja sekolah jer yg berlambak..tpi masalah pun berlambak..:(
aku tengah dilanda kekecewaan dengan insan yang bergelar sahabat....:(
bukan tak boleh menerima kelemahannya
tp....kali nie aku btol2 ilang sabar.....
aku dah letih nak pikir..sbb aku takut..tiap kali aku pkir,air mata aku pasti menitis....

aku sangat lemah bila kau buat cm nie kat aku....
aku tak boleh jadi kawan yang sempurna untuk kau...
yer aku tau..kalau nak dibandingkan aku dengan kau..kita jauh berbeza....
kau pandai,kreatif,HOT,FEMES! segala2nya la kan...
dan aku?hanya menjadi diri aku sendiri....
aku tak boleh jadi diri orang lain..sbb aku takut...bila aku jadi orang lain..
pasti ada yang muak,menyampah,kata aku gedik dan sebagainya....

aku mungkin dah tak boleh jadi orang yang phm diri kau....
kalau dengan cara ni boleh buat kau bahagia..teruskan...
aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kau....
aku sentiasa berharap kebahagiaan menjadi milik kau....
cuma aku harap..jangan salahkan orang lain dalam hubungan kita....
kesilapan itu bermula dari diri kita...
mungkin aku ada salah kat kau....
maafkan aku....semoga kau sentiasa bersama2 orang2 yang memberi kebahagiaan kt kau....

Sahabat merupakan insan yang dekat dengan kita selain keluarga kita..
dia melengkapkan kehidupan kita sehari-hari...
menangis dan ketawa....
tetapi!
tak semua memiliki sahabat yang benar-benar ikhlas....
biar apa pun terjadi...berdiri lah atas kaki sendiri...
walaupun kita tau..amat sukar untuk kita melakukan sesuatu perkara menggunakan satu tangan...
or satu kaki....
tapi apabila kita belajar menerima hakikat itu...
pasti akan menjadi mudah untuk diri kita..:(


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJADI SAHABAT AKU....
AKU MENGHARGAI ITU....
AKU TETAP ANGGAP KAU KAWAN AKU SAMPAI AKU MATI....


2 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

LYAfrina berkata...

no body perfect...
xperlu jd kwn y sempurna..ckp la skadar kwn y paling ikhlas...& setia.. selalu ada saat suka n duka :-)

siti berkata...

@LYAfrina yeahhhhh thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal