Isnin, 16 Januari 2012

Betapa CanggihNya Sekolah Aku :P

ASSALAMMUALAIKUM!!
SELAMAT SEJAHTERA! :)

haip peeps..???apa habaq..??sihat...??
korang yang tengah gembira...ucaplah alhamdulillah....
sedangkan masih ada yang berduka.....
aku dan kawan lain masih dlm keadaan sedih.....
menantikan sahabt kami yang sedang terlantar kt hospital....
tiap kali ingat dye....aku rasa pilu sangat2....
kepada spe2 yg blom baca g.....TekanSini 
aku tak tipu korang....bacalah dan fahamilah...doakan dye k...???

dah2 taknak citer pasal benda2 sedih nie....
sat gi menitis airmata aku..banjir lak kang..:P
nak citer sal kecanggihan sekolah aku nie....??kasi mention sket itu nama sekolah
SMK SEKSYEN 10 KOTA DAMANSARA
itulah nama sekolah aku...tadi cikgu Zaini a.k.a cikgu disiplin n koperasi....
bagitau pasal...satu perkhidmatan baru....

iaitu..cikgu akan letakkan mesin photostat kt dpn koperasi....
dan kita boleh photostat sendiri dgn syarat...
kita kena guna kt 'touch n go'
harga kad nie Rm24 ....
Rm 14 adalah deposit....dan Rm10 adalah isi dlm kad tuh....
actually Rm10.50 dlm kad tuh.....
so pasnie tak yah susah2...nak photostat sbb dh ada kad....
amcam canggih tak.....???
t dh dpt kad tuh...aku kasi tau yea :)))


4 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

wawa berkata...

thanks for follow ! wawa dah follow balik taw .

siti berkata...

@wawa
thanks :D

Qaseh Puteri berkata...

wah...bgus nye sklh mcm tu..cggih..memudahkan..

siti berkata...

@Qaseh Puteri hahahah mmg cnggih pun :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal