Sabtu, 2 Julai 2011

LARIAN 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA =)

eh eh eh..arynie tepat kul 7.45 sume sekolah kt m'sia kne lari.....maklumlah larian serentak....penat woooo even 1.5 km jer....hahahah aku pun x phm...tp not bad gak larian nie..ye r aku pun dh lme x lari2 nie heheeh maklumlah pemalas hahaha...sbo je larh....tp bngga lak kt dak2 yg dpt num 1 tuh...hbt gak dorg nie kalo bab2 lari hahahha.....xpe2 yg pntg aku join sekaki td pun dh memandai even x mng pun kan?hahahah...

thnx larh kt yg merancang larian nie..at least bole bg kami lari...hahaha jrng tau nk lari sekali nan sume student....aku suka btol larh hahahah.....yeah hidup MALAYSIA ! hahaha,,,semangat nie.....
aku ase bngga nie hahaha...;D skng time to sleep pnt nie hahaha......



0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal