Isnin, 2 Disember 2013

Al Fatihah To Fatin Afifah

ASSALAMMUALAIKUM!!
SELAMAT SEJAHTERA! :)

Bismillahirrahmanirrahim. Pagi tadi Siti online twitter and dapat berita sedih bahawa Fatin Afifah telah kembali ke rahmatullah pukul 9.00 pagi tadi. Fatin Afifah? Siapa dia ini? Okay, kalian boleh baca ini 

Hashtag #PrayForFatinAfifah mula digunakan oleh sahabat-sahabat beliau,sehingga mendapat perhatian daripada Tasha Manshahar. Dari tweet itulah Siti mula perasan mengenai keadaan Fatin. Jujur Siti tidak pernah mengenalinya,namun  as a muslim we should dua for her right?

Benarlah janji Allah,setiap yang hidup pasti akan mati. Allah telah meminjamkan Fatin kepada dunia sehingga usianya 17 tahun sahaja. Allah tidak mahu lagi dia menanggung kesakitan,lalu tepat jam 9.00 pagi,dia telah meninggalkan kita semua.

Kni di twitter tengah trending #FatinAfifah .Let's pray for her guys.... 

Allah,rasa nak menangis melihat tweet daripada kakak arwah....
click untuk lebih jelas
Jenazah arwah juga telah selamat dikebumikan :-

click untuk lebih jelas


   Allah...kini hanya doa yang mengiringi buat arwah.Moga pemergiannya menjadi iktibar kepada kita.Ingatlah bahawa kematian sudah berada di belakang kita,kubur sudah tersedia di hadapan kita dan malaikat maut sudah bersedia untuk mengambil nyawa kita.Buat keluarga,rakan2 dan guru2 arwah...bersabarlah moga Allah merahmati rohnya... 

P/s :I dont know who is she,but as muslim we should pray for her soul,and give support for her family. InsyaAllah,moga keluarganya tabah menempuh dugaan ini. Al fatihah buatmu syg,moga engkau damai disana. :')

2 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

ezyra taharin berkata...

cntik org nye arwah nie..semoga dia tenang di alam sana,,

shamyheart berkata...

Doa untuk arwah dan kaum muslim yang lain juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal