Jumaat, 24 Mei 2013

My New life.More interesting...

ASSALAMMUALAIKUM!
SELAMAT SEJAHTERA!!

Apa khabar sahabat di blog ku? Harap2 kalian berada dalam keadaan yg sihat dan berada dalam lindungan Allah SWT.Dah lama tak merajinkan diri dengan meng"update" blog kan?Maaf lah,siti berada dalam keadaan yg sangat malas dan tak rajin hahaha (eh sama je kan?) 

Okay let's start.Siti nak cerita sedikit mengenai life Siti yg baru.Tepat 8 mei yg lepas,Siti telah memulakan pembelajaran baru di tingkatan 6 dalam bidang kemanusiaan.Seronok,walaupun pada permulaannya Siti berada dalam keadaan keliru sama ada keputusan Siti ini tepat atau tidak.

Namun,kini Siti yakin,keputusan Siti adalah benar.Bertemu sahabat yg baru suatu yg menakjubkan.Terima kasih yaAllah atas ukhwahMu ini.Siti seronok,belajar berbagai-bagai ilmu yg selama ini siti tk pernah alami.Dan benda yg paling seronok ialah hanis dan wan kini berada di sisiku.Syukur,kwn yg seiras faz pun ada disitu.

Moga,Siti lebih sukses dalam tingkatan 6 bersama-sama rakan2 tercinta.Siti tk ada idea sgt ni,makanya maaf tau kalau Siti punya entry kali ni tk menarik hahahah chowwwww. ;)


0 Orang Berjaya mengetahui kisah DukaKu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2013 Reserved to Siti

Edited by Cik Amal